2014年8月10日日曜日

4日目マレーシア|Forth day in Malaysia

こんばんは
本日はマレーシアに来てから4日目になりました。土曜日なので、授業がありません。本日の観光したり、、やったりしたことを話したいとおもいます。
Good evening,
Today became my forth day in Malaysia. We weren't had class but i will tell you what we did. Today is really tiring day for me because there so many places that we had visited in one day.



最初にクアラルンプールタワーに観光して来ました。到着した後で、タワーの一番上まで行きかったですが、時間が少ないので、行かないことにしました。また、4階までに行くと45RMかかり、タワーの一番上までに行くと99RMかかります。 
First we had visited Kuala Lumpur Tower. After I Arrived in Kuala Lumpur's Tower, I wanted to go to the top of the tower but at the end I decided to not to go, because to get to the forth floor it cost you around 45 RM and for the top floor it cost you 99 RM. In addition, the time we have for is 30 minutes so I thought it not really worth if I spend 99 RM just for 15 minutes.

次は、マレーシアレストランに行きました。昼ご飯のメニューは鳥唐揚げでした。久しぶりに東南アジア料理を食べない上で、味が美味しくなりました。
Next we were having lunch. we had lunch for Fried Chicken in Malaysian Restaurant. It was delicious since I haven't tasted a South Asian Food in a long time.

 そして、マレーシアのツインタワーに行って来ました。日本と韓国がこのタワーを造ったと聞いたことがあります。日本と韓国はその時、競争して誰が一番早い造る試合でした。結果は韓国が勝つことになりました。このツインタワー内にショッピングモールです。また時間が本当に少ないので、ツインタワーの一番上まで行かないことにしました。その代わりに、おみやげの店に行って、何が売れている商品を見るだけでした。
After that, we had visited Malaysian Twin Tower. I heard before this tower was build by Korea and Japan. They had competed each other to show them who will finish the building first. The one who finished first is Korea. Inside of this tower has a shopping mall and also Tourist place. At the end I decided to not to go to top tower because again we had not a long time to explore more for this Twin Tower. So I just went to the Gift Shop to took a look what's they are selling in there.

最後のところは タイムズ・スクエアでした。タイムズ・スクエアはショッピングモールです。歩いてタイムズ・スクエアに行ってきました。本日の前には、マレーシアに住んでいる久しぶりな会ってない友達と予約しました。この場所で会うに決めました。それで、よく彼女と彼女の彼氏とあらゆることを話して、楽しかったです。本日はすごく疲れました。では、ここまで以上だと思います。
Then, for the final destination we had visited Times Square. Times Square is kind of another shopping mall. From Twin Tower we had to walk to reach here. Before today, I made a promise to one of my friend who living in Malaysia for study. Since it close to her place, I decided to meet her in Times Square. We had fun chat together with her boyfriend as well. So today it was really fun.

これは本日の撮った写真です。
This is the picture what was taken for today.







0 件のコメント:

コメントを投稿